Od samego początku istnienia GlobalEnglish rozwijał się w kierunku zapewnienia swoim odbiorcom najwyższych standardów edukacyjnych. Jego program nauczania został stworzony przez grupę ekspertów w dziedzinie nauczania języka angielskiego, tworzenia programów nauczania oraz kursów językowych. Zatrudnieni przez GlobalEnglish eksperci nie tylko posiadają ogromną wiedzę teoretyczną, ale także długoletnie doświadczenie w nauczaniu języków obcych, a przygotowany przez nich produkt był na każdym etapie konsultowany konsulting z Grupą Ekspertów Akademickich, do której przynależą czołowi naukowcy, nauczyciele, autorzy i innowatorzy na polu nauczania języka angielskiego. Grupie Ekspertów Akademickich przewodzi Dr David Nunan, dyrektor i prezydent wydziału językoznawstwa stosowanego na Uniwersytecie w Hong Kongu. Dr Nunan stworzył teorię nauczania języka angielskiego, która jest bardzo rozpowszechniona w Azji, a studenci w Japonii, Korei Południowej i Chinach kupują więcej niż milion kopii jego podręczników rocznie.
Eksperci akademiccy
Doradcy akademiccy, którzy przyczynili się do powstawania produktu GlobalEnglish i stale nadzorują jego rozwój, to czołowi naukowcy, autorzy oraz innowatorzy w dziedzinie nauczania języka angielskiego jako języka obcego (EFL) oraz języka drugiego (ESL).
Dr. David Nunan
Dr. David Nunan jest dyrektorem zakładu językoznawstwa stosowanego na Uniwersytecie w Hong Kongu. W latach 1999 - 2000 był prezydentem (TESOL - Teachers of English to Speakers of Other Lanugages). Dr. Nunan opublikował 100 książek i artykułów z dziedziny tworzenia programów i materiałów nauczania oraz badań nad procesem nauczania języka obcego. Jego najnowsze publikacje to: The Self-Directed Teacher and Voices from the Language Classroom (Cambridge University Press), a także serie książek Atlas, Listen In, and Go for it! (Heinle & Heinle). Dr. Nunan zdobył tytuł doktora językoznawstwa stosowanego na Uniwerstytecie Flinders w Australii. |
Dr. Mary Lou McCloskey
Dr. Mary Lou McCloskey jest asystentem profesora na Georgia State University, a także dyrektorem kształcenia nauczycieli i tworzenia programów w Educo, w Atlancie, Georgii, USA. W latach 2002-2003 była prezydentem TESOL. Dr. McCloskey pracowała jako specjalista kształcenia kadry, konsultant, autor oraz twórca programów nauczania języka angielskiego dla użytkowników innych języków w wieku szkolnym oraz ma dużo doświadczenia w uczeniu grup wiekowych od przedszkola do końca szkoły średniej. Ściśle współpracowała z nauczycielami i metodykami, a także departamentami i ministerstwami edukacji w wielu krajach na całym świecie. Dr. McCloskey jest współautorką trzech programów nauczania dla dzieci: Voices in Literature, Making Connections, and Teaching Language, Literature and Culture . Dr. McCloskey zdobyła tytuł doktora w dziedzinie innowacji edukacyjnych na Georgia State University. |
Ponadto wszystkie wymienione poniżej osoby miały ogromny wkład w stworzenie wszystkich produktów GlobalEnglish i ciągle wspierają nas swoimi radami w kwestii stałego ulepszania naszych usług.
Dr. Kathleen Bailey
Dr. Kathleen Bailey jest profesorem językoznawstwa praktyczneg w Monterey Institute of International Studies w Monterey, w Kaliforni. Przez sześć lat była dyrektorem programu magisterskiego TESOL, a przez trzy lata także Dyrektorem Programu Intensive English as a Second Language. W latach 1998 - 1999 dr Bailey był prezydentem TESOL. Współpracowała ona z nauczycielami języka angielskieog w wielu krajach i jest autorką oraz współautorką wielu artykułów naukowych oraz książek. Jej dwie najnowsze pozycje to: Learning About Language Assessment: Dilemmas, Decisions and Directions (Heinle & Heinle, 1997) oraz Pursuing Professional Development: The Self as Source (współautorzy: Andy Curtis and David Nunan, Heinle & Heinle, 2001). Dr Bailey uzyskała stopień doktora w dziedzinie językoznawstwa praktycznego na University of California, Los Angeles. |
Dr. Linda Blanton
Dr. Linda Blanton jest profesorem języka angielskiego oraz dyrektorem honorowego programu uniwersyteckiego na University of New Orleans. Wcześniej była dyrektorem zakładu języka angielskiego oraz koordynatorem uniwersyteckiego zakładu nauczania języka angielskiego (ESL). Dr. Blanton jest autorką wielu książek do kształcenia umiejętności językowych, włączając w to: Composition Practice oraz serię The Multicultural Workshop series, a także pozycję naukową Varied Voices on Language and Literacy Learning (Heinle & Heinle). Dr. Blanton zdobyła tytył doktora językoznawstwa teoretycznego w Illinois Institute of Technology. |
Dr. Mary Ann Christison
Dr. Mary Ann Christison jest profesorem językoznawstwa teoretycznego na University of Utah oraz dawnym prezydentem TESOL. Jest autorką ponad 50 książek i artykułów naukowych z dziedziny nauczania języka angielskiego. Dr. Christison jest czołowym ekspertem w dziedzinie funkcji, jaką spełnia umysł w procesie uczenia się języka. Jest ona również autorytetem na polu nauczania poprzez wykonywanie konkretnych zadań oraz wykorzystywania wielorakich typów inteligencji w uczeniu się języków obcych. Dr. Christison zdobyła tytuł doktora na University of Utah. |
Dr. Fernando Fleurquin
Dr. Fernando Fleurquin jest dyrektorem naukowym Alianza Cultural Uruguay Estados Unidos in Montevideo, Uruguay. Razem z Kathleen Bailey, Davidem Nunanem oraz innymi autorytetami w dziedzinie nauczania języka angielskiego przygotował on wiele warsztatów praktycznych na całym świecie. Dr. Fleurquin zdobył tytuł magistra na University of the Republic (Uruguay) oraz dyplom TEFL z Alianza. |
Barbara Foley
Barbara Foley is profesorem nadzwyczajnym języka angielskiego w Union County College w New Jersey, oraz dawnym dyrektorem Instytutu Intensywnej Nauki Języka Angielskiego. Profesor Foley jest autorką Listen to Me!, Now Hear This!, oraz serii The New Grammar in Action (Heinle & Heinle). Jest także współautorką serii dla imigrantów Lifelines 1-4 (Pearson Education). Profesor Foley zdobyła tytuł magistra TESOL na Rutgers University w New Jersey. |
Helen Kalkstein Fragiadakis
Helen Kalkstein Fragiadakis jest przewodniczą departamentu języka angielskiego dla studentów międzynarodowych w Contra Costa College w Kaliforni. Jest autorką serii bestselerów w dziedzinie idiomów: All Clear! , (Heinle & Heinle). Profesor Fragiadakis zajmuje się dziedziną nauczania idiomów oraz integracją studentów obcojęzycznych w środowisko akademickie. Profesor Fragiadakis zdobyła tytuł magistra TESOL na San Francisco State University. |
Linda Grant
Linda Grant, poprzednio asystentka dyrektora wydziału języka angielskiego jako języka obcego na Emory Univesity, jest autorką, konsultantką oraz trenerem nauczycieli współpracującym z wydziałem magisterskim TESOL na Uniwersytecie Stanowym Georgia. Linda Grant jest autorką bestselera w dziedzinie nauczania wymowy na poziomie zaawansowanym: Well Said (Heinle & Heinle), oraz ekspertem w dziedzinie metody komunikacyjnej w nauczaniu języków obcych oraz nauczania wymowy. Professor Grant uzyskała tytuł magistra audiologii na University of Cincinnati. |
Daphne Mackey
Daphne Mackey jest dyrektorem programów specjalnych nauki języka angielskiego jako drugiego języka na University of Washington Extension. Jest autorką materiałów oraz trenerem nauczycieli w dziedzinie nauczania języka angielskiego w dużych firmach. Professor Mackey jest autorką Contact USA, Grammar Plus , oraz More Grammar Plus (Pearson Education), a także nowej serii Kaleidoscope Reading & Writing (Houghton Mifflin). Uzyskała tytuły M.Ed. i M.B.A. na Boston University. |
Joseph A. McVeigh
Joseph A. McVeigh jest dyrektorem nadzwyczajnym programów ESL (English as a Second Language) oraz TESOL w the Center for Educational Technology w Middlebury College w Vermont. W centrum jego zainteresowań znajduje się tworzenie metod nauczania języków obcych z użyciem nowoczesnej technologii. Professor McVeigh jest byłym członkiem rady dyrektorów TESOL. Uzyskał tytuł magistra TESOL na Biola University w Kaliforni. |
Dr. Joy Reid
Dr. Joy Reid jest profesorem języka angielskiego na University of Wyoming. Dr. Joy Reid publikuje i konsultuje publikacje na temat kształcenia umiejętności pisania, zagadnień dotyczących studentów międzynarodowych, oceny oraz stylów uczenia się. Jej najbardziej znane publikacje to: Understanding Learning Styles in the Second Language Classroom i Teaching ESL Writing , a także książki Basic Writing, The Process of Composition (Pearson Education), oraz Looking Ahead (Heinle & Heinle). Dr. Reid jest byłym prezydentem TESOL. Uzyskała tytuł doktora na Colorado State University. |
|