Są to programy „szyte na miarę”. Mają one na celu możliwie najpełniej realizować potrzeby słuchaczy w zakresie ich rozwoju językowego, a zarazem cele i założenia firmy odnośnie podnoszenia ogólnych kompetencji zawodowych pracowników. Cele te możemy osiągać budując - wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi - i realizując atrakcyjne i wieloetapowe programy szkoleń:
-
z języka ogólnego, uzupełniane w miarę potrzeb elementami języka zawodowego
-
z języka biznesu, z przekrojową tematyką dotyczącą wybranych aspektów działalności firmy
-
z języka specjalistycznego, skupiające się na ściśle określonej tematyce i mające na celu doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją w środowisku biznesowym w zakresie wynikającym bądź ze specyfiki działania określonej branży (np. ubezpieczenia, transport i spedycja), bądź poszczególnych działów w firmie (np. sprzedaż i obsługa klienta, dział personalny), bądź zagadnień przydatnych w pracy wielu grup i szczebli zawodowych (np. spotkania biznesowe, etyka w biznesie).
W zależności od potrzeb i rodzaju kursu programy szkoleniowe zakładają kompleksowe kształcenie wszystkich umiejętności językowych (mówienie, słuchanie, pisanie, czytanie, rozumienie) lub są ukierunkowane na rozwijanie wybranych aspektów, np. gramatyki, umiejętności prezentacji, rozwiązywania testów egzaminacyjnych.
Dla ich przygotowania i realizacji korzystamy z podręczników i in. pomocy językowych obecnych na polskim rynku znanych firm wydawniczych (Oxford, Longmann, Cambridge), własnych wydawnictw autorskich, materiałów dodatkowych, pomocy audiowizualnych, prasy i internetu oraz - w miarę potrzeb i możliwości - autentycznych materiałów firmy zamawiającej szkolenie.
« powrót
|