16 maja 2008 r. Denis’ School zorganizowała szkolenie z języka angielskiego w zakresie Basic Telephoning Skills. Szkolenie miało formę jednodniowego intensywnego kursu. Było to pierwsze z cyklu tego typu warsztatów dla firmy z branży informatycznej, dla grupy pracowników administracyjnych, pracowników recepcji, asystentów działów oraz osób obsługujących klienta przez telefon i pracujących na tzw. „hot-line”.
Celem szkolenia było wyposażenie uczestników w techniki, strategie oraz słownictwo potrzebne do prowadzenia służbowych rozmów telefonicznych w języku angielskim. Podczas warsztatów kładziono nacisk na mówienie i słuchanie. Korzystano z różnych form ćwiczeniowych i środków dydaktycznych, takich jak: praca w parach, symulacje, gry z rolami do odegrania, autentyczna linia telefoniczna do rozmowy w parach, serwis e-learningowy Global English, zawierający m.in. scenariusze lekcji poświęconych telefonowaniu w różnorodnych sytuacjach.
|